Sellest blogist leiad midagi surfist, suusatamisest ja muust elust

reede, jaanuar 18, 2013

Long time, no see

Niisiis. Jah. Mina.

Pole vägavägaväga kaua midagi kirjutanud siia, kuid nüüd tekkis võimalus ja tahe ning eks ma siis võtan end kokku ja postitan üle nii kuue kuu kah midagi.
Esiteks Treffnerisse minek on üks parimaid otsuseid mu elus: kes oleks arvanud, et ühes kohas võib nii palju super inimesi koos olla? Olen saanud endale ülimalt palju uusi väga häid sõpru.

Selle poole aastaga hakkasin ka uuesti kitarri mängima ning seega muusika minu juurde tee tagasi leidnud. Kõige rohkem on mind inspireerinud sõbrad ning tänu Karolinile on ka omalooming olemas. (Oled endiselt minu capo!)  

Võrreldes eelneva aasta algusega on minu füüsiline vorm tunduvalt parem. Vähemalt 6 korda nädalas trenni ja isealgatuslik treening tegid asja lihtsaks :) Nüüd on pigem probleem, et ei suuda trennist eemale hoida. Tekkinud on sõltuvus. 

Samuti tegelen nüüd jumestamisega ning 26. jaanuaril saan oma paberid kätte ning olen valmis korralikult töötama. 

Aga varsti on oodata ka uut muusikat ja muusikavideot. Lihtsalt aja küsimus. 
Lisan midagi, mis on mind kummitanud juba pikemat aega :D Enjoy!

Tsauka, 
Lise :) 
 
Delilah - Fifty shades of grey



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar