Sellest blogist leiad midagi surfist, suusatamisest ja muust elust

pühapäev, oktoober 27, 2013

Oh need vabandused....(midagi lääget ja emotsionaalset)

Ma tean, et sellest on kaua möödas. Ma tean, et ma lubasin... Jah..

Igatahes seekord vabandan ma ennast välja sellega, et mul on stress.
Nimelt on hetkel kaalul paljud asjad- asjad, mis otsustavad tuleviku ja ma teen endast kõik võimaliku, et need hästi läheks. Aga kuna ma tavaliselt lasen ajsadel niisama minna, siis juhul kui ma pingutan, ootan ma, et kõik läheks paremini. Seega sean ma endale liiga kõrged eesmärgid ja ootan endalt liiga palju.
Hetkel on tõesti nii, et ma ootan, et mu pingutused vilja kannaksid ning kerin ennast ülemõtlemisega üles.

Seega ma tõesti vabandan kõigi ees, kellele olen ma viimasel ajal halvasti öelnud või keda ma olen milleski süüdistanud või keda ma vältinud olen: TÕESTI ANDKE MULLE ANDEKS.

Ma loodan, et see väike selgitus aitab teil näha, et ma ei mõtle paljusid asju, mis ma ütlen ning olen kergesti ärrituv. Ma üritan mitte olla hetkel selline, aga vahel võtab võimust väsimus jms.

Aga midagi rõõmsamat ka:

Kuna mul on hommikul raske tõusta ja süüa, siis valmistan endale hommikusöögi õhtuti. Varem oli probleem, et hommikusöök ei täitnud piisavalt mu kõhtu.
Nüüd aga olen avastanud, et smuutid aitavad hästi ning on välja kujunenud ka mu lemmik: Banaanismuuti.

On vaja: Banaani, mandleid, piima v maitsestamata jogurtit v keefirit, kaneel (kui ise soovid)
Ja lihtsalt kõik kokku vuristada ja vsjo! Nii lihtne see ongi :)

Sauki muskad! ;)

BLACK SKINHEAD- KANYE WEST








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar