Sellest blogist leiad midagi surfist, suusatamisest ja muust elust

esmaspäev, august 22, 2011

Lohusalu EMV ehk tkj tibid , kes on kordamööda viimased

niisiis, alustasin blogi.
Jõudsime siis kuuekesi neljapäev Lohusallu , Lisanna tuli reedel.

Reede (19.08)

toimus avamine, lahtipakkimine ja ka esimesed stardid:D
ilm oli algul suhteliselt vaikne, kuid hiljem tekkis mingi tuul ja me läksime veele, toimus kaks sõitu. Mõlemad sõidud olid täispikad ja jube väsitavad. Ilge pumpamine käis , kuid kuna mul oli 7.8 puri ja Lisannal 6.8 puri , olin mina 5 ja 6 ning Lisanna dnf ja 7 ??? Lõpuks ei saanud keegi aru miks Lisannal DNF oli sest ta tuli kohe minu järel ja minul polnud.... huvitav....igastahes oli töökas päev ning meil mõlemad käed puru.... kahest sõidust... täiesti haige...
Lisanna suutis käe läbi purje panna ning remontis siis seda ja mina suutsin oma 6.8 purjele numbri nii viltu panna et see 7 tundis 1 :D:D:D
Kuna vastu reedet oli telgis nii krdi külm, kolisin lisannaga ta sugulaste juurde.
Tuli välja ka et mu ripstick aka minu wave  on ülimalt populaarne:D

Laupäev (20.08)
esimene asi hommikul- omg, tuult on!
ja seda polnud mitte vähe... paljud mõõtsid üle 14 m/s ... ja meil olid ainult 7.8 puri ja 6.8 puri... eks ma panin siis oma 6.8 kokku ja läksimegi. aga kaugemale kui muul , me ei jõudnud. mina olin kalavõrgus kinni ja lisanna andis alla...
niisiis otsustasime mitte minna, kuna opakad tuli mitmekesi katkiste paatidega tagasi ja teisi laudureid päästeti.. mingi aja pärast nägime christjanit. starti polnud ta jõudnuki , rool ja mast(itugevdus) olid katki ning me tassisime ta kivide juurest kaldale.
Pärastpoole saime kolmekesi kaatrile ( omg see oli niii lahe!!!!!) ning nägime mattiast ja gregorit.
Lained olid küll hiiglaslikud, kuid sees kripeldas et ma ei läinud. oleks võinud veel proovida.

pühapäev(21.08)

ootasime kella 12 ni tuult... palav.
tiksusin suure purjega stardijahini ning seal ootasime üle tunni.  me lisannaga tegime seni lõbusõitu . (ta võttis mul tagasi kinni ning mina sõitsin tema lohises oma technoga järgi...) siis aga anti start ning me pumpasime terve lühendatud raja kaks sõitu... mina olin 5 ja 5 ja lisannat ei tea... ei mäleta.
igatahes olime rõõmsad ja väsinud ning ülepäevitunud rantidega tkj tibid kes olid kordamööda viimased...:D
tuli lõpuks välja et mina olen Eesti meister u17 tüdrukute katekoorias ning lisanna teine. üldarvestuses 5 ja lisanna kuues!
nii et kõik läks hästi :D
pildid tulevad hiljem.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar